fredag den 24. august 2012

På den igen

Hey ho!
Efter et par år, hvor jeg bare har surfet rundt på 1000 vis af andre lækre blogs, er jeg igen blevet fristet til at skrive lidt på egen.... Men ny mail adr (for 100 år siden) har givet hjernen for store udfordringer, så koden er forsvundet i fortiden, og herfor må en ny blog se dagens lys.
Du kan følge hvis du har lyst. Nogle læsere vil dog vide, at der kan gå usandsynligt længe imellem indlæg.

Glæder mig over at være igang igen. Håber at kunne gennemskue mulighederne for at lægge indlæg op fra smart-fonen. Det ville lette på min computerfobi.

God fredag og weekend til jer

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage:)
    Jeg glæder mig allerede til at se dine kreationer:)
    Viser du os også de projekter, du har lavet i årene, du var optaget af at være en skøn mor?
    Glæder mig også til at se, hvad titlen "krims-krams" dækker over?:)

    SvarSlet
  2. Hej Jeanette. Jeg skal da se om der kan dukke lidt gamle sager op her også.

    SvarSlet