torsdag den 30. august 2012

Chosen

Elin CamelDa jeg var barn, var det altid min mor, der blev sat til at komme med forslag om hvad jeg skulle vælge, når jeg var i tvivl. Tak for alle jeres bud. Min mors valg blev ofte det modsatte af det jeg så valgte... men sådan er det måske bare med mødre. Jeg har ringet og skrevet frem og tilbage med netbutik og firma bystroom.dk Jeg må sige, at servicen fra By Stroom har været super. Mailede her til aften, hvilken model jeg ønskede i stedet for den, der er gået i stykker, og få minutter efter mailer hun tilbage, at hun vil sende den til mig i morgen. I næste uge kan jeg så fylde en ny og lækker taske med r...... / nyttige ting til baby. Den "gamle" taske, som er NÆSTEN helt i stykker, beholder jeg naturligvis bare. Og den nye som egentligt kostede 300kr mere... sendes kvit og frit. Herligt altså!
 
                                   





1 kommentar: