torsdag den 6. september 2012

Strikkeklub

Tak til andrea og Jeanette for at sørge for at bordet ikke blev ved at være så ryddeligt. Der blev klippet papir, broderet og strikket.
Og også tak for at i var så søde til at hjælpe min lille Storedatter, så hun også kunne lave lidt. Hun vil så gerne være med hvor det sker jo.
Jeg håber i havde en god dag her, og så glæder jeg mig til at gentage succesen 3.11.
Skulle du have lyst at være med til en hyggedag med kreativitet på dagsordenen, så smid en kommentar her på Blogger.


1 kommentar:

  1. Kære Fellow-kreatulle
    Det var rigtig hyggeligt og tak for de gode fif til mit broderi..det var jo første gang;)
    Jeg er helt klart klar til næste gang!
    Så skal vi lige have flere kreative tøser til at komme ud af hullerne!
    Ja, lille Storedatter har arvet krea-genet fra moren:)

    SvarSlet